Piłka ręczna Łódź
Łódź kreuje

Oferta współpracy

Wicemistrzostwo Świata drużyny polskiej w piłce ręcznej mężczyzn w 2007 roku i brązowy medal w 2009 roku wykreowało tą dyscyplinę sportu jako doskonały produkt medialny i zwiększyło zainteresowanie firm widzących sens w promowaniu swojej marki poprzez sponsoring szczypiorniaka.

Sekcja piłki ręcznej mężczyzn Chojeńskiego Klubu Sportowego po wielu latach posłuchy na rynku łódzkim awansowała w 2008r. do I ligi. Drużyna jest oparta na własnych wychowankach (19-22 lat). Naszą ideą jest nie tylko awans do wyższej klasy rozgrywkowej, ale również w oparciu o ambitnego, strategicznego sponsora awans do ekstraklasy i walka o najwyższe cele.

Od wielu lat w naszym klubie na bardzo wysokim poziomie prowadzone jest szkolenie dzieci i młodzieży czego dowodem są zdobywane medale na Mistrzostwach Polski grup młodzieżowych:

  • 2002 rok złoty medal
  • 2004 rok złoty medal
  • 2006 rok brązowy medal
  • 2008 rok srebrny medal

Nasi zawodnicy brali udział dwa razy w Mistrzostwach Świata Szkół Średnich:

  • 2004 rok Węgry MISZKOLC - złoty medal
  • 2006 rok Francja LIMOGES - IV miejsce

Ponadto szczypiorniści Chojeńskiego Klubu Sportowego uczestniczyli w Mistrzostwach Polski Młodzieżowców:

  • 2009 rok złoty medal - 2010 rok złoty medal

Zwracamy się do Państwa z ofertą sponsorowania I-szo ligowej drużyny piłki ręcznej mężczyzn w sezonie 2010/2011. Sponsoring pozwoli na upowszechnienie znajomości firmy i jej produktów wśród klientów i potencjalnych nabywców i usług oraz powstawanie, umocnienie się i utrwalanie pozytywnej opinii o sponsorze i jego produktach.

W ramach umowy oferujemy Państwu:

  • wykorzystanie powierzchni reklamowych:
    • na strojach sportowych I-ligowej drużyny, jak i młodzieży
    • na terenie obiektu ChKS tak w hali sportowej i na zewnątrz
    • baner reklamowy na stronie www.reczna-chks.pl
    • nazwa firmy w nazwie klubu
  • oprawę medialną zawodów - współpraca:
    • z TVP 3,
    • z TV TOYA,
    • z prasą regionalną,
    • z pozostałymi mediami regionalnymi.

Korzyści ze sponsoringu:

  • możliwość skierowania przekazu do wyraźnie zdefiniowanej grupy docelowej odbiorców (klientów),
  • zainteresowanie mediów lokalnych tematyką sportową,
  • liczne wyjazdy drużyny seniorów jak i grup młodzieżowych po całej Polsce, a także za granice,
  • zaangażowanie w sponsoring sportowy pozwala organizacji na kreowanie określonego wizerunku poprzez skojarzenia związane z określoną dyscypliną sportową,
  • wzrost sprzedaży.

Z przyjemnością spotkamy się z Państwem, aby przedstawić projekt rozwoju klubu "ChKS 2012" oraz określić możliwe wspólne obszary działań, a także by odpowiedzieć na Państwa pytania.
Mamy nadzieję, że Nasza współpraca przyniesie obustronną satysfakcję.

Osoba odpowiedzialna za ofertę:
Tomasz Walicki
t.walicki@gmail.com
mobile: +48 696 442 811